FANDOM

2013-09-01 00002
Zabawa ze STAG
- misja w Saints Row: The Third.

Pomagają nam:

Solucja

Na początku mamy udać się do siedziby, by w następnej kolejności ruszyć do centrum PR i spalić szyldy STAG. Kiedy już to zrobimy wracamy do siedziby i rozpoczynamy obronę naszej bazy. W pierwszej kolejności mamy bronić północy, wysadzamy samochody-pułapki i zabijamy agentów STAG. Dowiadujemy się, że Viola potrzebuje pomocy więc ruszamy bronić południa, tam również zabijamy agentów STAG i detonujemy samochody-pułapki. Na północy znajdują się czołgi, idziemy tam i niszczymy nieprzyjaciół. Po zniszczeniu czołgów dzwoni do nas Pierce i mówi, że jest na dole w niebezpieczeństwie. Schodzimy na dół i pomagamy przyjacielowi, a następnie wracamy na górę bronić północy, tym razem z nową "zabawką", Nalotem SA3. Niszczymy czołgi i pionowzloty. Od Olega dowiadujemy się, że STAG dostał się do bazy, zabijamy nieprzyjaciół i wchodzimy na ostatnie piętro apartamentu, idziemy spotkać się z Shaundi i Joshem. Na lądowisko przylatuje Cyrus i proponuje zaprzestanie ataku na bazę Świętych i pomoc w przejęciu miasta w zamian za Birka. Mamy do wyboru zostawić Birka Świętym, lub oddać go STAG i zyskać wybraną dzielnicę Steelport. Niezależnie od wyboru, po tym będziemy musieli zeskoczyć z dachu, by uchronić się przed laserami pionowzlotów.

Nagrody

Kasa: 12000$

Szacun

broń: Nalot SA3

Zależnie od wyboru:

Jeśli oddamy Birka STAG:

Przejęcie jednej z dzielnic miasta

Jeśli zatrzymamy Birka:

ziom: Josh Birk

ziom: Nyte Blayde

Misje w Saints Row: The Third

Poprzednia:

Powrót Nyte Blayde'a

Zabawa ze STAG

Następna:

Na żywo! Z Killbanem

Stilwater blues