FANDOM

471px-Samedi logo
Synowie Samedi 
- jest to gang haitański występujący w Saints Row 2. Są kartelem narkotykowym i opanowali praktycznie cały rynek, dzięki voodoo i historii wojskowej korupcji na Haiti, Synowie Samedi stali się bardzo silnym gangiem. Członkowie gangu zostali przyciągnięci chęcią łatwego zarobku na handlu narkotykami lub zostali wciągnięci przymusowo. Ich głównym źródłem dochodu jest narkotyk zwany Pyłem Loa. Są właścicielami dużego gospodarstwa narkotykowego i wielu labolatoriów Loa rozsianych głównie na zachodniej stronie miasta. Samedi również przemycają narkotyki helikopterami i w rybach, które są wysyłane do doków. Najwięcej osób rekrutuje się z Uniwersytetu Stilwater.

Synowie Samedi weszli w konflikt ze Świętymi gdy protagonista oświadczył, że trzeba przejąć ich niezwykle dochodowy rynek narkotyków. Są bardzo brutalni i bezwzględni, okaleczanie i morderstwa są karą za porażkę bądź zdradę. Są też bardzo waleczni, mimo że bardziej skupiają się na kontaktach i handlu potrafią walczyć bardzo zaciekle w obronie swojego gangu.

Wygląd

Członkowi chodzą ubrani na zielono, a ich symbolem jest czarna czaszka i dwa krzyżujące się zielone węże. Ich styl walki to capoeira a do walki używają też maczet. Jeżdżą autami takimi jak: Danville, Wellington, Stiletto, Churchil, Bulldog, Hounfor, Status Quo, Oppressor i Convict

Ważniejsi członkowie Synów Samedi

Ciekawostki

  • Nazwa Pyłu Loa odnosi się do haitańskiego ducha voodoo, Loa.
  • To jedyny gang, który nie próbował zawrzeć sojuszu z Ultor w Saints Row 2.
  • W pojazdach Synów Samedi stacja radiowa jest domyślnie ustawiona na 103.6 420 FM.
  • Przy tworzeniu postaci możemy wybrać makijaż o nazwie "Syn Samedi".
  • Synowie Samedi to jedyny gang w grze, któremu nie udało się zabić znaczących członków drużyny, chociaż Shaundi zostaje porwana.