FANDOM

531px-Phillipe Loren over Steelport cropped
Syndykat
- międzynarodowy koncern gangów występujący w Saints Row: The Third.  Ta organizacja przestępcza jest prowadzona przez Phillipe'a Lorena (do misji Belgijski problem, mężczyzna wtedy ginie), a potem przez Killbane'a. Składa się z trzech gangów: Jutrzenki, Luchadores oraz Deckerów. Organizacja jest prowadzona jako wielka korporacja, a nie uliczny gang. Wygląda na to, że Syndykat działa legalnie i nielegalnie na całym świecie, a Steelport to ich miasto-baza, gdzie mają większość swoich firm. 

Po śmierci Phillipe'a, Killbane przejmuje władzę nad Syndykatem, którego głównym celem jest zniszczenie Świętych.

Członkowie

Ciekawostki

  • Wszystkie gangi Syndykatu mają naklejki gwiazd, na ubraniach, samochodach lub broniach.
  • Stroje Syndykatu można zdobyć: Jutrzenki w Leather&Lace, Luchadores w Udawajmy i Deckerów od Kinzie podczas misji zabójstwa.
  • Mimo, że to trzy różne gangi działają jak jeden organ, każdy z nich urzęduje w innej części miasta.
  • Pod koniec Saints Row: The Third Syndykat przestaje istnieć, ponieważ każdy jego członek jest martwy bądź odszedł. Loren i Kiki DeWynter są martwi, Viola DeWynter należy do Świętych, Matt uciekł, a Eddie w zależności od wyboru gracz uciekł lub zginął.