FANDOM

267px-Oleg promo image
Oleg Kirrlov
- postać występująca w Saints Row: The Third i Saints Row IV. Oleg jest byłym agentem KGB. Ma ponad 2 i pół metra i jest bardzo umięśniony. Jest nie tylko silny fizycznie ale jest także bardzo mądry. Został uwięziony przez Syndykat i wykorzytywany do tworzenia jego klonów tzw. brutali, byli oni tak samo silni lecz nie dorównywali Olegowi rozumem. Oleg został uratowany przez Świętych, a następnie pomagał im dopaść i zabić Phillipe'a Lorena. Gdy wykona swoje zadanie zostaje naszym ziomalem.

Saints Row: The Third

Oleg jest wzorem do klonowania brutali, czyli najsilniejszych członków Syndykatu. Zostaje na całe szczęście uwolniony przez Świętych. Oleg przysłużył się Świętym, to on wspomniał im o Kinzie Kensington, dzięki czemu Święci urośli w siłę. Do końca gry pozostaje wierny Świętym, pomaga im niejednokrotnie. Niezależnie od wybranego zakończenia, Oleg pozostanie naszym ziomalem.

Saints Row IV

Rozpoczęła się inwazja Imperium Zin - imperium z innej planety. Zinyak złapał kilku Świętych, jednak nie udało mu się złapać np. Olega i Josha Birka. Jakiś czas potem widzimy Olega przesiadującego z Birkiem w restauracji pijących alkohol. Po jakimś czasie dzwoni do niego Kinzie. Oleg nie odbiera, bo nie znał nikogo z obszaru 217 (kosmosu). Ze statku kosmicznego dzwoniła właśnie Kinzie. Oleg przekonuje się, że to jego ostatnie chwile, bo Zinyak, przywódca Zin wysadza Ziemię, a Oleg ginie wraz z miliardami ludzi, którzy na niej pozostali.

Rozmowy ziomali

Oleg i Shaundi

Shaundi: "Więc co robiłeś zanim zostałeś wielkim wzorem do klonowania?"

Oleg: "Pracowałem dla rosyjskiego rządu."

Shaundi: "I co dla nich robiłeś?"

Oleg: "Wszystko, co mój kraj ode mnie potrzebował."

Shaundi: "To... bardzo ogólnikowe... i naprawdę niepokojące."

Oleg i Angel

Angel: "Czy kiedykolwiek rozważałeś Mordownię? Masz do tego rozmiary."

Oleg: "Nie chce tracić czasu na takie przebieranki. Kiedy walczę, walczę żeby zabić."

Angel: "Czy kiedykolwiek rozważałeś Mordownię' '? Masz do tego żądzę krwi."

Oleg: "[westchnienie]"

Oleg i Kinzie

Kinzie: "KGB, prawda ?"

Oleg: "To naprawdę takie oczywiste?"

Kinzie: "Jesteś gigantycznym rosyjskim Supermanem. Nie masz dużo opcji, chyba, że naprawdę jesteś Rasputin."

Oleg: "Myślę, że cię lubię, myszko."

Oleg i Burt

Burt: "Oleg Kirrlov."

Oleg: "Powinienem cię zabić, tu gdzie stoisz, Reynolds."

Burt: "Zimna Wojna się skończyła, synu."

Oleg: "Czy myślisz, że jestem na tyle naiwny, by tak sądzić ?"

Burt: "Ha, nie sądzę."

Oleg: "Mam dług wobec Świętych, ale kiedy to wszystko się skończy, ty i ja rozstrzygniemy to, co zaczęliśmy w Moskwie."

Burt: "Kiedy tylko chcesz, ty komuchu."

Oleg i Josh

Josh: "Żołnierz człowieka pracującego, huh ? Wiem przez co przechodzisz."

Oleg: "Naprawdę ?"

Josh: "Grałem Torvalda w "Domu lalki", kiedy miałem dziewięć lat."

Oleg: "Nigdy więcej się do mnie nie odzywaj."

Oleg i Viola

Oleg: "Mam na ciebie oko, kobieto."

Viola: "O czym ty gadasz ?"

Oleg: "Nabrałaś Świętych, ale ja znam twoje prawdziwe oblicze."

Viola: "Ludzie się zmieniają, Oleg."

Oleg: "Nie, nie prawda. Obserwuję cię."

Oleg i Zimos

Zimos: "Hej wielkoludzie, mam pytanie."

Oleg: "Co ?"

Zimos: "Znam wiele samotnych kobiet, które chcą spędzić noc z mężczyzną twojego talentu."

Oleg: "Nie jestem jedną z twoich dziwek, staruchu."

Zimos: "Nie, jesteś urzędnikiem dającym biednym wdową szansę poczuć, jak to jest być z prawdziwym mężczyzną, po raz pierwszy w ciągu ich zimnego życia."

Oleg: "Hmmm, zastanowie się."

Ciekawostki

  • Podczas misji "Gangi pod Lufą" widać Olega skaczącego z ostatniego piętra budynku na F-69 VTOL, protagonista będzie później wspominać o jego "zabawie".
  • Podczas uwolnienia Olega z kajdan w misji "Belgijski Problem", spada on na kolano zupełnie jak podczas pierwszego pojawienia się Terminatora.
  • Oleg ujawnia, że czuje coś do Kinzie ciesząc się, że wreszcie spotkał kogoś tak mądrego jak on sam.
  • Oleg może podnieść Miniguna i Miotacz Ognia i do tego nigdy nie zabraknie mu amunicji.
  • Oleg  mimo wszystko nie potwierdza swojej przynależności do KGB, a na każde pytanie o to odpowiada: "Rozmowa zakończona". Generalnie nie lubi opowiadać o tym co działo się z nim przed porwaniem przez Syndykat i klonowaniem. Do dawnej przynależności do KGB przyznaje się jedynie Kinzie.
  • Za każdym razem gdy zadzwonimy po Olega, przyjedzie on na przyczepie samochodu kierowanego przez tą samą kobietę, również członka Świętych. Ona także dołącza wtedy do naszych zwolenników.
  • Czasami gdy stoimy bezczynnie i korzystamy z Głosu Żeńskiego 2, protagonista może powiedzieć, że Oleg przypomina jej swojego ojca (nawet jeśli bohater jeszcze go nie uwolnił!). Podobnie jest, gdy ukradniemy motocykl, wtedy protagonista mówi: "Chciałabym zobaczyć Olega na tym".
  • Oleg przypomina Mariano Mendozę.
  • Lewe oko Olega jest odbarwione gdy spotykamy go pierwszy raz w Wieży Syndykatu, co może sugerować, że jest na nie ślepy, jednak po zabiciu Lorena oko staje się normalne.