FANDOM

373px-Nyte Blade
Nyte Blayde
- fikcyjna postać i ziomal w Saints Row: The Third i Saints Row IV. Franklyn Nyte, lepiej znany jako jego alter ego Nyte Blayde to łowca wampirów, który później stał się jednym z nich. 

Po śmierci jego żony, Sylvii, z rąk wampira Mr. X, Nyte Blayde przyłącza się do Zakonu Cypryjskiego, który poluje i zabija wampiry, chce on zemścić się na zabójcy jego żony. Jednak po zostaniu wampirem Zakon Cypryjski odwraca się przeciwko niemu, a on jest zmuszony do walki na dwa fronty. 

Jest on grany przez Josha Birka

Ziomal

Nyte Blayde jest dostępny po misji "Zabawa ze STAG", jeśli oddamy Josha Shaundi zamiast STAG. Dostaniemy zioma Nyte Blayde'a jak i zioma Josha Birka. 

Nyte Blayde jeździ autem Temptress.

Serial Nyte Blayde

Sezon 1

Początkowo Franklyn Nyte dołącza do Zakonu Cypryjskiego, by pomścić zmarłą żonę, Sylvię i zabić jej kata, wampira o imieniu Mr.X. Nyte Blayde poszukuje go, a jego przygody stanowią większość pierwszego sezonu. Jakiś czas po śmierci Sylvii, Nyte Blayde zaczyna związek z Krwawą Kanoniczką, inną członkinią Zakonu. Z jego dwóch ostrzy, Nocturne i Sun Ra, Nyte Blayde przynosi "sprawiedliwy gniew na potępionych" dla Kardynała, lidera Zakonu Cypryjskiego. 

Gdy Nyte Blayde zmienia się w wampira cały Zakon obraca się przeciwko niemu, podobnie jak Krwawa Kanoniczka. 

Po tych wydarzeniach Nyte zakochuje się w kobiecie o imieniu Marion, choć chce związku, mówi sobie Po straceniu Sylvii, nigdy nie pokocham. Zakon jednak nadal poluje na Nyte Blayde'a i wysyła Krwawą Kanoniczkę, która zabija Marion. 

Nyte Blayde ostatecznie spotyka się z Kardynałem i pyta czemu Zakon chce go zabić. Kardynał twierdzi, że Nyte Blayde nie jest taki jak zwykłe wampiry, jego głód będzie rosnąć, aż w końcu stanie się taki jak Mr. X.

Nyte Blayde wkrótce dowiaduje się, że jego najlepszy przyjaciel, Stu, jest Mr. X. Nyte Blayde zabija Mr. X, a w ostatnim odcinku sezonu 1, wróg znany jako Mrok objawia się Nyte Blayde'owi i Krwawej Kanoniczce. 

Sezon 3

Podczas misji http ://deckerzy.ginc.ie , Matt Miller pisze wiadomość odnośnie trzeciego sezonu Nyte Blayde'a, który nosi nazwę "Powstanie Zakonu Cypryjskiego" i ukazuje Kardynała przed wydarzeniami z sezonu 1.

Ciekawostki

  • Prawdziwe nazwisko Nyte Blayde'a, czyli Franklyn Nyte, pojawia się w misji "Powrót Nyte Blayde'a" na plakacie, gdy wchodzimy do kwatery STAG.
  • Jego pojazd, Nyte Blayde, jest dostępny w DLC Nyte Blayde Pack wraz ze strojem Krwawej Kanoniczki i jej motorem o nazwie Bloody Cannoness.
  • Jest możliwe wezwanie Josha i Nyte Blayde'a w tym samym czasie, jako ziomali.
  • Gdy dzwonimy do Josha i Nyte Blayde'a odpowiedzi są takie same.
  • Nocturne to również nazwa miecza używanego przez Deckerów.