Matt
Matt Miller - 
postać wysępująca w Saints Row: The Third i Saints Row IV. Haker komputerowy, przywódca Deckerów i członek Syndykatu. Ma tylko 16 lat, przez co jest najmłodszym antagonistą w serii. Zostaje oszczędzony przez protagonistę w zamian za przeceny w sklepach z bronią albo w warsztatach samochodowych (zależnie od wyboru gracza). Po zakończeniu misji http: //deckerzy.ginc.ie ucieka on samolotem ze Steelport. Pojawia się także w Saints Row IV jako członek Świętych.

Saints Row IV

W Saints Row IV Matt występuje już w pierwszej misji - Święci numer jeden. Jest on członkiem MI6. Pomaga on Świętym i Ashy Odekar, innej członkini MI6. Komunikuje się on ze Świętymi przez odbiornik. Po zabiciu Cyrusa Temple Protagonista wskakuje na bombę atomową, lecącą w Waszyngton. Matt żegna się z nim, mówiąc że nawet być może nie starałby się go zabić. Protagonista rozbraja atomówkę, po czym z niej zeskakuje i ląduje w biurze. Następnie Matta widzimy w drugiej misji Fioletowy Dom. Jest on porwany przez Cesarstwo Zin. Potem nie widzimy go przez parę misji. W końcu nasz bohater decyduje się na to, aby uratować Matta. Kinzie próbuje namówić go, żeby nie uwalniać byłego przywódcy Deckerów, ponieważ jest do niego negatywnie nastawiona. Jednak w końcu przychodzi czas, by uwolnić Matta. Protagonista wchodzi do symulacji i przechodzi przez wirtualną rzeczywistość, uwalniając Matta z jego kopuły. On wychodzi z niej i skrada się po statku. Przez jedną z szyb zauważa Zinów. Po jakimś czasie przylatują po niego Święci. Protagonista w Mechu znajduje Matta i ucieka z nim ze statku.

Galeria

Miller01