FANDOM

287px-Deckers logo.svg
HDeckerzy - 
to gang działający w Steelport w Saints Row: The Third. Jest to grupa geniuszy komputerowych prowadzonych przez Matta Millera. Zajmują się praniem pieniędzy i cyberprzestępczością, a kolorem ich gangu jest niebieski neon. Podobnie jak Jutrzenka i Luchadores są członkami Syndykatu. Ich siedzibą jest reaktor Burns Hill, ponadto mają też własny drapacz chmur. 

Jeżdżą pojazdami takimi jak: Solar, Kayak i Criminal.

Bronie jakimi się posługują to: Młot Wstrząsowy, Cybermiotacz, miecze Nocturne, pistolety 45 Shepherd, pistolety maszynowe TEK Z-10, pistolety maszynowe Kwi4t Śmierci, strzelby Grabarz, karabiny K-8 Krukov i wyrzutnie rakiet Niszczyciel.

Wygląd

Gang składa się w większości z młodych ludzi uzbrojonych w karabiny maszynowe i duże miecze na plecach tzw. Nocturny. Z wyjątkiem specjalistów Deckerzy nie mają w swoim gronie kobiet. Wszyscy członkowie ubierają się podobnie, mają na sobie czarne ubrania z neonowo niebieskimi pasemkami. Osobowość Deckerów można porównać do gothów, mają Cyber-Punkowy styl co widać po ich ubraniach i makijażu. 

Kodeks Deckerów

Kodeks Deckerów zamieszczony na stronie Saints Row.

  1. Ulepszaj lub giń.
  2. Nie ma niczego czego nie możesz powiedzieć w 140 znakach.
  3. Anonimowość jest dla *****.

Członkowie

  • Matt Miller - lider Deckerów.
  • Pr0tip - jeden ze zleceniodawców zabójstw dla protagonisty.
  • Kirsten - cel do zabicia.
  • Lucas - cel do zabicia.
  • Michael - cel do zabicia.

Specjaliści

Specjalistą Deckerów jest gotycka, młoda kobieta ubierająca się w charakterystycznym dla Deckerów Cyber-Punkowym stylu i w mini spódniczce, ma tekże pare rolek, na których może jechać trzymając się aut towarzyszy. Specjalistki są uzbrojone w dwa pistolety maszynowe Kwi4t Śmierci i w Młot Wstrząsowy. Są bardzo szybkie przez co bardzo trudno jest je trafić, jedyną możliwością jest czekanie, aż kobieta się zatrzyma i zacznie strzelać, a wtedy sami musimy otworzyć ogień. Z drugiej strony są one najsłabszymi specjalistkami w grze, wyrządzają najmniej szkód ze wszystkich innych specjalistów.

Są najbardziej podatne na amunicję zapalającą jednak jeżeli podpalimy je to mogą zacząć biegać z ogromną szybkością i podpalać wszystkich w koło łącznie z nami i naszymi sojusznikami. Najlepszym sposobem na zabicie ich jest strzelanie w nie lub w auto zanim jeszcze się od niego odczepiły.

Ciekawostki

  • Deckerzy są bardzo podobni do Roninów z Saints Row 2. Świadczy o tym odmienny strój i miecze na plecach.
  • Misja "http:deckerzy.ginc .ie" była inspirowana światem filmu Tron.
  • Po misji "http:deckerzy.ginc. ie" możemy kupić Nocturne w Twoim Przyjacielu Gnacie.
  • Nie możliwe jest żeby Deckerom po śmierci wypadł miecz.
  • To że Deckerzy noszą miecze może być odniesieniem do Cyber-Punkowej noveli Snow Crash, w której główny bohater jest utalentowanym hakerem i mistrzem broni białej.
  • Nazwa Deckerzy może pochodzić od powieści Neuromancer lub z gry fabularnej Shadowrun. Oba z nich używają pojęcia Decker w odniesieniu do hakerów.
  • Strój Deckerów dostajemy od Kinzie, gdy zleca nam ona zabójstwo jednego z członków tego gangu.