Cyrus Temple SRTT

Cyrus Temple - Postać występująca w Saints Row: The Third i Saints Row IV.

Saints Row: The Third

Cyrus jest głównym dowódcą STAG. Po raz pierwszy pojawia się w misji Gangi pod lufą.Cyrus jest trochę starszym mężczyzną.W misji Powrót Nyte Blayde'a Josh Birk zostaje porwany z siedziby STAG.Później STAG chce go odzyskać.Protagonista ma do wyboru oddać Josha STAG lub Shaundi.Niezależnie od wyboru Cyrus wydaje rozkaz zbombardowania siedziby Świętych, a następnie wydaje rozkaz porwania Shaundi.W misji Trójkącik jeżeli gracz wybierze zabicie Killbane'a to w następniej i już ostatniej misji STAG się to robi gracz zabija Cyrusa i niszczy Deadalusa. Możliwe, że miał "bliższe relacje" z Kią, swoją prawą ręką w STAG. Wnioskować tak można po misji "Nazywam się Cyrus Temple" kiedy udając Cyrusa, rozmawiamy z Kią i ta mówi: "Nie musimy się czuć nieswojo. Nie żałuję tego co się stało."

Saints Row IV

Po wydarzeniach z poprzedniej części gry Cyrus staje się terrorystą i chce wystrzelić bombę atomową na Washington.Protagonista we współpracy ze Świętymi oraz agentami M16 Ashą Odekar i Mattem Millerem musi zabić Cyrusa.Po zabiciu go wszyscy ziomale żegnają się z Protagonistą.Jednak Protagonista zeskoczył z bomby i wylądował w biurze prezydenta.Cyrus pojawia się również w dwóch późniejszych misjach.Kiedy Kinzie zostaje porwana Protagonista znowu trafia do symluacji Steelport z lat 50-tych.Dowiaduje się, że Cyrus tam dowodzi.Następnie musi zniszczyć cztery głośniki i parę ciężarówek propagandy, a następnie zabić Cyrusa.W następnej misji Kinzie i Protagonista muszą zabić Cyrusa w bazie wojskowej.Kinzie uważała że to zemsta za to że musiała ubrać klaszowaną spódnice której nie cierpiała.Po misji Cyrus jest ziomalem.

Cyrus in Saints Row IV without STAG Armour
Treści społeczności są dostępne na podstawie licencji CC-BY-SA , o ile nie zaznaczono inaczej.