FANDOM

Cyrus Temple SRTT

Cyrus Temple - Postać występująca w Saints Row: The Third i Saints Row IV.

Saints Row: The Third

Cyrus jest głównym dowódcą STAG. Po raz pierwszy pojawia się w misji Gangi pod lufą.Cyrus jest trochę starszym mężczyzną.W misji Powrót Nyte Blayde'a Josh Birk zostaje porwany z siedziby STAG.Później STAG chce go odzyskać.Protagonista ma do wyboru oddać Josha STAG lub Shaundi.Niezależnie od wyboru Cyrus wydaje rozkaz zbombardowania siedziby Świętych, a następnie wydaje rozkaz porwania Shaundi.W misji Trójkącik jeżeli gracz wybierze zabicie Killbane'a to w następniej i już ostatniej misji STAG się to robi gracz zabija Cyrusa i niszczy Deadalusa. Możliwe, że miał "bliższe relacje" z Kią, swoją prawą ręką w STAG. Wnioskować tak można po misji "Nazywam się Cyrus Temple" kiedy udając Cyrusa, rozmawiamy z Kią i ta mówi: "Nie musimy się czuć nieswojo. Nie żałuję tego co się stało."

Saints Row IV

Po wydarzeniach z poprzedniej części gry Cyrus staje się terrorystą i chce wystrzelić bombę atomową na Washington.Protagonista we współpracy ze Świętymi oraz agentami M16 Ashą Odekar i Mattem Millerem musi zabić Cyrusa.Po zabiciu go wszyscy ziomale żegnają się z Protagonistą.Jednak Protagonista zeskoczył z bomby i wylądował w biurze prezydenta.Cyrus pojawia się również w dwóch późniejszych misjach.Kiedy Kinzie zostaje porwana Protagonista znowu trafia do symluacji Steelport z lat 50-tych.Dowiaduje się, że Cyrus tam dowodzi.Następnie musi zniszczyć cztery głośniki i parę ciężarówek propagandy, a następnie zabić Cyrusa.W następnej misji Kinzie i Protagonista muszą zabić Cyrusa w bazie wojskowej.Kinzie uważała że to zemsta za to że musiała ubrać klaszowaną spódnice której nie cierpiała.Po misji Cyrus jest ziomalem.

Cyrus in Saints Row IV without STAG Armour