FANDOM

Benjamin King - postać występująca w Saints Row i Saints Row IV.

Saints Row

Benjamin King - Saints Row

Benjamin King z Saints Row.

Benjamin King jest założycielem i liderem Vice Kings, jeden z trzech wrogich gangów. Vice Kings są aktywni w Stilwater od lat 70-tych, gdzie King kształtował gang obok najlepszego przyjaciela Juliusa, do walki z Los Carnales na ich dzielnicy dzielnicy Sunnyvale.

Później King przyzwyczaił się do władzy i nie chciał z niej zrezygnować, Julius udał się do Saints Row, podczas gdy King rozszerzał swoje imperium przedstępcze.

Saints Row 2

King jest tylko wspominany przez protagonistę podczas ukrytej misji "Objawienie".

Saints Row IV

Benjamin King - Saints Row IV

Benjamin King w Saints Row IV

Pięć lat po wydarzeniach z Saints Row: The Third, King pomaga Protagoniście aby został wybrany na prezydenta Stanów Zjednoczonych, razem z King'iem staje się szefem sztabu. Na początku, King i Pierce zostali ukarani od Protagonisty że wyobcowani część Ameryki. I nagle, gdy zaczeła się kosmiczna inwazja Zin, King i Pierce są wśród tych, którzy są porywani.

King jest umieszczony we własnej wirtualnej symulacji, gdzie przeżywa zdradę Warrena i Tanyi i zabijane przez nich jego. Kiedy protagonista przybywa do ratowania Kinga, musi najpierw zabić Anthony'ego ale Tanya ucieka do wirtualnego Steelport'u. Protagonista następnie go poinformował że ma plan zjednoczenia świętych i zabić Zinyak'a. Następnie King zawołał: ''That's not a plan, that's a goal!,, Następnie rozpoczął argumentację, gdy King zwraca uwagę, że protagonista potrzebuje jego pomocy w swojej kampanii wyborczej.