Wikia

Nadat je uit de trein, het spel vertelt je dat je ongeveer 14 minuten om de missie te voltooien. Hij draagt ​​u ook het kopen van een Gieger teller van Friendly Fire. Dan moet je de boot nemen naar de kerncentrale en vinden sommige giftig afval. Wees voorzichtig over het infiltreren van het eiland. Er is een tunnel die zichtbaar wordt als je het eiland aanpak. Het spel plaatst willekeurig een fles van giftig afval op het eiland, zodat je zou kunnen gebruiken die tunnel. Echter, als je moet sluipen in de open lucht, zou het beter zijn met een volledige on aanval. De politie zal onvermijdelijk toch vinden. Zodra je het giftige afval, moet je je weg naar de helikopterplatform en verdedigen, totdat Carlos arriveert in een helikopter. Daarna krijg je de zaag licht machinegeweer gebruiken. Verdedig de helikopter van de politie boten en helikopters. Deze missie aangevinkt me een beetje af sinds de eerste helikopter A) hebben een man met een raketwerper op je neer te schieten en B) wordt geplaatst uit het zicht voor een paar seconden. De eerste keer dat ik deze missie speelde, voordat ik kon vinden, zelfs de eerste chopper, de man schoot me neer. Onvermijdelijk, zal je helikopter crash en je drastisch uit te springen. Toevallig, zal er een politie auto voor je. Dood de politie en de krik het. Volg dan de kaart om tattoo's Maero melkstal.